Usein kysytyt kysymykset
Tilaaminen
Voinko peruuttaa tilauksen tai muuttaa sen sisältöä?
Kun tilaus on tehty, ei sen sisältöön voi enää tehdä muutoksia. Mikäli haluaisit kuitenkin perua tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, olethan pikaisesti yhteydessä myyntiimme sähköpostitse yritysmyynti@mannagroup.fi.
Emme valitettavasti voi taata, että tilauksesi ehditään perua tai että siihen ehditään tehdä muutoksia ennen sen rekisteröitymistä. Kun tilaus on siirtynyt varastollemme, sitä ei valitettavasti enää voi perua eikä muuttaa.
Voinko tilata niin suuren määrän kuin haluan?
Kyllä voit, kunhan tuotteella on vain tarpeeksi varastosaldoa. Tuotekohtaisen varastosaldon näet tuotekortilta. Suuremmassa määrässä olethan yhteydessä meihin.
Mitä teen, kun haluan tilata enemmän mitä on saatavilla?
Ota yhteyttä yritysmyynti@mannagroup.fi niin voimme tarkastaa toimitusajan toivomallesi määrälle. Suuremmilla määrillä on pidempi toimitusaika.
Mitkä ovat minimit ja ehdot asiakasmalleille?
Minimit sekä ehdot vaihtelevat tuotteittain. Voit olla yhteydessä meihin, niin katsotaan tarkemmin.
Saako kauttanne brodeerauksia tai profilointeja?
Teemme brodeerauksia ja saumamerkkejä yli 600 kappaleen tilauksiin lisämaksua vastaan. Pienemmissä määrissä voimme halutessanne toimittaa tuotteet toivomaanne brodeeraamoon. Otathan yhteyttä osoitteeseen yritysmyynti@mannagroup.fi, jos haluat lisätietoja.
Saanko tuotteen lahjapakkaukseen?
Tuotteita ei voi ostaa lahjapakkaukseen verkkokauppamme kautta. Voit kysyä tarjousta lahjapakkaukselle olemalla yhteydessä meihin sähköpostitse yritysmyynti@mannagroup.fi.
Maksaminen
Toimitus
Mitkä ovat toimitusajat- ja kulut?
Toimitusaika on noin 4-6 arkipäivää tilauksesta, mikäli tuotteita on heti saatavilla varastossamme. Alle 600 euron(ALV 0%) tilauksiin muodostuu 35 euron(ALV 0%) pientoimituslisä riippumatta toimitustavasta. Yli 600 euron(ALV 0%) tilaus toimitetaan veloituksetta yhteen osoitteeseen Suomessa.
Voinko valita tilaukselle eri toimitus- ja laskutusosoitteen?
Voit syöttää tilauksellesi asiakastiedoistasi poikkeavan toimitusosoitteen. Ilmoitathan pysyvistä muutoksista meille sähköpostitse yritysmyynti@mannagroup.fi.
Voinko tilata tuotteita ulkomaille?
Valitettavasti tällä hetkellä toimitamme vain Manner-Suomen alueelle. Mikäli haluaisit tilata ulkomaille, voit olla sähköpostitse yhteydessä osoitteeseen export@mannagroup.fi.
Palauttaminen ja reklamaatiot
Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeus?
B2B -verkkokaupan kautta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Tuotereklamaatioissa, kuten esimerkiksi materiaalivirheissä, ota yhteyttä reklamaatiot@mannagroup.fi.
Toimitusvirheisiin liittyvissä asioissa, ota yhteyttä yritysmyynti@mannagroup.fi.
Tuotteet ja valikoima
Onko teillä katalogia?
Tämän kauden kevät/kesä 2021 katalogin löydät täältä.
Onko tuotteilla sertifikaatteja?
Jokaisen tuotteen tuotetiedoissa lukee ne sertifikaatit, jotka tuotteelle on myönnetty.
Mistä löydän tuotekuvat?
Meiltä löytyy Finlayson mediapankki, josta löydät kaikki tarvittavat tuotekuvat sekä tuotetiedot. Pääset rekisteröitymään täältä.
Onko kuluttajaverkkokaupassa ja B2B -verkkokaupassa samat hinnat ja tuotteet?
Kuluttajaverkkokauppamme on eri kanava ja sen vuoksi hinnat sekä tuotevalikoima voivat vaihdella. Kuluttajaverkkokaupan tilaukset tulee tehdä osoitteessa www.finlayson.fi.
Yhteystiedot
Mikäli et löytänyt vastausta täältä, niin olethan yhteydessä yritysmyynti@mannagroup.fi.